۰
 
امنیت و آرامش و آسایش
چند راه برای فرار از کابوس های شبانه
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
گاهی اوقات انسان ها از دست کابوس های شبانه آنقدر خسته می شوند که ترجیح میدهند ساعت کمتری را در طول شب بخوابند.
Share/Save/Bookmark
 
همه ما ممکن است خواب بد و یا به اصطلاح خودمان کابوس ببنیم و این کابوس بیشتر در کودکان وجود دارد تا در بزرگسالان و صد برابر نیز شدت خواب های ترسناک در کوکان بیشتر است.
متخصصان روانشناسی در این رابطه تاکید کردند؛ والدیت در صورتی که متوجه شدند کودکشان کابوس های شبانه دارد حتما به نکات زیر توجه کنند.
کودکتان را در آغوش بگیرید و به او احساس مطمئنی از امنیت و آرامش و آسایش بدهید.
در طول روز با کودکتان درباره خوابش صحبت کنید و مطمئنا شوید که فیلم ترسناک نگاه نمی کند.
در اتاق کودکتان رد هنگام خوابیدنش باز بگذارید و تا حد امکان تا زمانی که خوابش ببرد در کنارش باشید.
هرگز در هیچ وقت از زمان به دنبال لولو برای ترساندن کودکتان نباشید./
کد مطلب: 1872